نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت نمایندگی خدمات کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

نمایندگی فروش خدمات تعمیر کولر گازی اسپلیت در شیراز - عظیمی

قیمت کولر گازی اسپلیت نمایندگی خدمات کولر گازی اسپلیت در شیراز – عظیمی

لیست قیمت خدمات پس از فروش نصب تعمیرات خرید فروش آدرس نمایندگی رسمی کولرگازی اسپلیت در شیراز-عظیمی-09174935800

کلمات کلیدی

خدمات انواع کولرگازی اسپیلت در شیراز

نصب کولرگازی اسپیلت در شیراز

خدمات پس از فروش کولرگازی اسپلیت در شیراز

نمایندگی فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

نمایندگی رسمی کولرگازی اسپلیت در شیراز

نصب و سرویس کولر گازی اسپلیت در شیراز

فروش ویژه کولرگازی اسپیلیت در شیراز

فروش کولرگازی اسپیلت در شیراز

خدمات تعمیر کولرگازی اسپیلت در شیراز

خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت در شیراز

خرید کولرگازی اسپیلیت در شیراز

فروش کولر گازی اسپیلیت در شیراز

تعمیرات کولر گازی اسپلیت در شیراز

ت

مزیت یک اسپلیت ایده آل

نصب اسپلیت

اسپلیت گری

اسپلیت تراست شِیراز

کولر گازی اسپلیت میتسوبیشی

فروشگاه مجاز کولر اسپلیت

چگونگی عملکرد کولر گازی و اسپلیت

اسپلیت کولر گازی جنرال

کمپرسور کولر گازی اسپلیت

مزایای کولرهای گازی اسپلیت نسبت به کولرهای آبی

خ

تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری در شیراز

نصب و فروش پکیج دیواری بوتان در شیراز

نمایندگی تصفیه آب اکواجوی در شیراز

فروش و نصب تصفیه آب در شیراز

تعمیرات کولر گازی اسپیلیت در شیراز

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۷
تیر

 

کمپرسور: در یک سیستم تبرید تراکمی ، کمپرسور با ایجاد اختلاف فشار لازم جریان مبرد را از یک قسمت سیستم به قسمت دیگر برقرار می کند که این فشار در قسمت مکش ضعیف و در قسمت رانش قوی می باشد.سه نوع کمپرسور بنا به استفاده از کولر گازی در آن بکارگرفته میشود:


کمپرسور پیستونی: عملکردی مشابه سیلندر و پیستون خودرو داشته که با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به داخل سیستم هدایت می شود.

کمپرسور های روتاری (دوار): در این نوع کمپرسور ها با گردش ۳۶۰ درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند.

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند.


کمپرسور های اسکرول: نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید. از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا – صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند.

کندانسور: مجموعه ای از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک  با طراحی خاص می باشد که در بخش خارجی دستگاه (outdoor) قرارگرفته و وظیفه آن جذب گرمای گاز مبرد (در حالت سرمایش) ، یا دفع سرمای آن (در حالت گرمایش) و انتقال به محیط بیرون می باشد.

البته برخی تولید کنندگان در تولید لوله های اواپراتور و کندانسور از فلزات دیگری به غیر از مس نیز استفاده می نمایند، ولیکن در حال حاضر استفاده از لوله های مسی مناسب ترین گزینه می باشد.


اواپراتور: مجموعه ای از لوله های مسی و صفحات آلومینیومی مشبک  با طراحی خاص می باشد که در بخش داخلی دستگاه (Indoor) قرار گرفته و محل خنک سازی هوا (در حالت سرمایش) و یا دفع گرما (در حالت گرمایش) میباشد. به عبارتی هوای درون اتاق با مکیده شدن از قسمت بالای یونیت داخلی وارد محفظه  اواپراتور شده و پس از خنک شدن (در حالت سرمایش) و یا گرم شدن (در حالت گرمایش) از قسمت پایینی آن به سمت اتاق دمیدهمی شود.



یکی از بهترین برندهای کولر گازی اسپلیت  برند الجی میباشد:

کیفیت ساخت کولر گازی ال جی

ما محصولات برندهای بزرگ را می خریم زیرا انتظار داریم که آن ها محصولاتی با کیفیت عالی به ما ارائه کنند. و اگر آن‌ها محصولاتی با کیفیت خوب ارائه نکنند، شهرت آن ها به خطر می افتد. رقابت در بازار چنان بالاست که اگر یک برند استانداردهای لازم را نداشته باشد به سرعت سهم بازار را از دست می دهد و ضررهای مالی بزرگی می بیند. به همین دلیل، ال جی نیز در مورد کیفیت کولرهای اسپلیت خود مسامحه نمی کند. کمپرسور، ظاهر و بدنۀ محصولات ال جی در طول زمان به لحاظ کیفی بهبود یافته اند. از این رو، کیفیت ساخت محصول خوب است و قطعات داخلی دستگاه نیز عمر خوبی دارند زیرا طول عمر قطعات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما اگر انتقادی در مورد آن شنیدید، بدانید که از هر شرکتی انتقاد می شود. خودتان فکر کنید، اگر صدتا مشتری داشته باشید، هرگز نمی توانید صدتای آن ها را از خدمات و محصولات راضی نگه دارید.


کولرهای اسپلیت ال جی در تمام موارد عملکرد خوبی داشته اند. برای دوام بیشتر، کولر اسپلیت ال جی به جای کندانسورهای سنتیِ باله و لوله، دارای کندانسور MF است. در مقایسه با کندانسورهای قدیمی، کندانسور MF دارای ۱۰ تا ۲۰ درصد ظرفیت حرارتی بیشتر است. به علاوه، این کندانسور از آلومینیوم ساخته شده است تا از خوردگی گالوانیک جلوگیری شود. در مقایسه با کندانسورهای باله و لوله، این کندانسور برق کمتری مصرف کرده و عملکرد بهتری دارد





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۶
تیر

گروه تاسیساتی یزد تهویه با فروش انواع اسپلیت و کولر گازی در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد:



تکنولوژی اینورتر دوگانه با جک آکوستیک

تکنولوژی دیجیتال اینورتر، مسلما مهمترین نوآوری است که مرزهای تکنولوژی تهویه مطبوع را تحت فشار قرار می دهد. کمپرسور یک موتور است که چرخه تهویه مطبوع را فعال می کند، گاز مبرد را از طریق لوله از کمپرسور و اوپراتور عبور می دهد. با یک کمپرسور تک سرعت، زمانی که دمای داخل اتاق بالاتر از دمای معینی می رسد، کمپرسور به طور ناگهانی روشن می شود . اما مفهوم اینورتر به طور کامل دینامیک صنعت کولر گازی و تبرید را تغییر داده است

. وقتی کمپرسور نیاز به قدرت بیشتری دارد، قدرت بیشتری به آن می دهد. هنگامی که نیاز به قدرت کمتری دارد، قدرت کمتری به دست می آید.ا استفاده از این فناوری، کمپرسور همیشه روشن است، اما قدرت کمتر یا بیشتر قدرت را بسته به درجه حرارت هوا ورودی و سطح تنظیم شده در ترموستات تنظیم می شود.

  با افزایش دامنه فرکانس کاری، این تکنولوژی دوگانه کمپرسور اینورتر از لحاظ بهره وری سرماسازی نسبت به رقبای خود بهتر عمل می کند. در مقایسه با اینورتر معمولی، کولر مبتنی بر اینورتر دوگانه با موتور پیشرفته BLDC همراه است و می تواند با طیف گسترده ای از فرکانس عمل کند تا برای حفظ درجه حرارت مورد نظر با حداقل نوسانات کار کند. کولر گازی اینورتر دوگانه با استفاده از تکنولوژی تناوب متغیر است. بنابراین کولر گازی با تکنولوژی 2Cool با ظرفیت 1.5 تن می تواند تناژ را از 0.26 تن پایین تر تا 1.71 تن با توجه به شرایط محیط و نیاز کاربر تغییر دهد.





گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۵
تیر

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی

تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی عبارتند از: آچار فرانسه، چکش، دریل، تراز، انبردست، دمباریک، کاتر، سیم چین، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، پرچکن لوله مسی، اره(آهن بر)، لوله بر، وکیوم پمپ، ۱۶ متر مولتی متر ،کیج و خم کن لوله مسی.


مراحل نصب کولر گازی اسپلیت:

۱- نصب بخش داخلی کولر گازی(InDoor Unit): محل نصب بخش داخلی کولر گازی بدین صورت است که بعد از تراز کردن سینی محل مربوطه و انجام سوراخکاری، سینی نگه دارنده را نصب می کنند البته، نگهدارنده ریموت کنترل نیز بر روی دیوار و در مکانی که براحتی قابل دسترس باشد، نصب می شود. لازم به ذکر است که در هنگام نصب ،بخش داخلی کولر گازی را در مجاورت یا بالای وسائل گرما زا از قبیل: بخاری، شوفاژ واجاق گاز نباید نصب کنید. در ضمن، دستگاه را در جهتی که جهت پرتاب هوا به سمت وسط اتاق است و با حداکثر پوشش محیطی عمل می کند، نصب کنید. دستگاه را در فاصله ای از بخش خارجی آن که کمترین لوله کشی را احتیاج دارد، نصب کنید. در صورت نصب یونیت داخلی در اتاق پذیرایی و دفاتر به هماهنگی آن با دکوراسین محیط توجه کنید.همچنین، محل نصب باید به نحوی که اتصال بین یونیت داخلی و خارجی به سهولت امکان پذیر باشد باید انتخاب شود، لذا در صورت نصب یونیت داخلی در اتاق پذیرایی حتما نظرات مشتری را جویا شوید و به او تذکر دهید که بصورت همزمان از کولر گازی و آبی استفاده نکند. محل نصب نیز باید به نحوی باشد که امکان تخلیه آب تقطیر شده حاصل از عملیات تبرید وجود داشته باشد و بعد از نصب یونیت داخلی نحوه تمیز کردن فیلترها و جا زدن آن را آموزش دهید بدلیل اینکه مشتری در فاصله های زمانی مناسب نسبت به تمیز کردن فیلترها جهت بالاتر رفتن عمر دستگاه اقدام نماید.

۲- نصب بخش خارجی کولر گازی (OutDoor Unit) : محل نصب بخش خارجی کولر گازی(کندانسور و...) باید به نحوی انتخاب شود که هوای خروجی و صدای حاصل از دستگاه برای واحدهای مجاور مزاحمتی ایجاد نکند. همچنین، محل نصب دستگاه باید به گونه ای باشد که فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرا ت در اطراف یونیت خارجی در نظر گرفته شود. تراز بودن محل نصب دستگاه نیز از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. در صورت نصب یونیت روی بالکن یا لبه پنجره به علت وجود ارتعاشات کمپرسور از لرزه گیر مناسب استفاده گردد. همچنین، یونیت خارجی نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد و اگر، چند دستگاه کولر را بخواهید کنار هم نصب کنید حتما فاصله جانبی ۸۰ سانتی متر را رعایت کنید و همیشه سعی کنید که بخش خارجی کولر(کندانسور) درارتفاعی پایین تر از بخش داخلی آن نصب گردد. ولی در صورتیکه شرایط محیط به گونه ای بود که بخش خارجی کولر باید در ارتفاع بالاتر از بخش داخلی نصب گردد حتما از تله روغن استفاده گردد.



اسپلیت دیواری حاره ای 18000 اجنرال (گاز R410)


کولر گازی دیواری اجنرال سرد و گرم 12000 (رده B )


کولرگازی سرد و گرم اجنرال 18000 (رده B )


کولر گازی دیواری Wind-Free با قابلیت سرمایش و گرمایش 24000Btu/



AR5500 Wall-mount AC with Fast cooling, 24000 BTU/



AR13KCFUPWK MAX -Wall mounted-Good sleep II-CO, 12000 BTU/h



کولر گازی اینورتر سامسونگ ویند فری AR10NSP


کولر گازی سامسونگ مدل AR25KCFU-MAX


کولر گازی سامسونگ مدل AR25KPFU-MAX


کولر گازی سامسونگ مدل AR30KPFU-MAX



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۴
تیر

مزیت های کولرگازی کم مصرف

استفاده از گاز R410A   – دمای جوشش گاز R410a منفی ۵۲ در جه سانتی گراد است و این در حالی است که دمای جوشش گاز R22 منفی ۴۱ درجه سانتی‌گراد بوده که این تفاوت در سیستم های تهویه مطبوع بسیار قابل‌توجه و نقش مهمی در تولید سرما در بازه زمانی کمتر خواهد داشت.

ساختار کمپرسور یا همان قلب تپنده سیستم تهویه مطبوع یا کولر گازی های قدیمی به نحوی است که بعد از هم‌دما شدن محیط با دمایی که شما برای کولر گازی تنظیم کرده‌اید موتور یا کمپرسور کولر گازی کاملاً خاموش و منتظر خواهد ماند تا دوباره از طریق فرمان مادربرد به کار گیری شود که همین استارت مجدد باعث مصرف جریان بالایی از برق است.

اما در کولرهای اینورتر با توجه به کمپرسور و قطعاتی که در آن کار برده شده است سیستم به نوعی طراحی شده که کمپرسور هیچ‌گاه کاملاً خاموش نمی‌شود تا برای روشن شدن دوباره جریان بالایی بخواهد بلکه دور حرکتی یا قدرت موتور کم شده تا برای خنک کردن مجدد محیط نیاز به جریان بالایی برای استارت نباشد.

درواقع مهم ترین کار اینورتر جلوگیری از خاموش و روشن شدن در طول کار می باشد که مصرفبرق را پایین نگه میدارد


سری جدید الجی تایتان پلاس مجهز به سنسور پیشرفته پایداری دما میباشد این حسگر با تخمین میزان اتلاف انرژی و مساحت محیط طی فرایندی هوشمند شبکه های پرتاب باد را باز یا مسدود مینماید و مانع از کارکرد بی جهت کمپرسور میگردد.

همچنین مزیت های دیگری نیز میتوان برشمرد:


از مزایای مهم آن کم کردن آلودگی هواست . زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی می باشد

ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل.

برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می شود. 

دارای ترموستات دمایی می باشد تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید. این باعث می شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.




اسپلیت اینورتر ال جی مدل تایتان پلاس در ظرفیت های 12000 تا 30000 وارد بازار های جهانی شده است.


شبکه های پرتاب باد اسپلیت ال جی مدل تایتان پلاس در سری جدید تماما اتومات میباشند و در حالت خروجی جریان هوای پنل توانایی چرخش در چهار جهت اصلی را به کمک ریموت کنترل دارا هستند.


مشخصات فنی کولر گازی ال جی تایتان پلاس جدید

مدل : LG TITAN PLUS 24000


سال تولید: 2016


ساخت کشور: SOUTH KOREA


نوع کمپرسور): ROTARY T1


استارت( آمپر) :7.5A


راندمان مصرف:++A


ظرفیت برحسب وات: 24000W


استاندارد بین الملل: EURO 6


نازل انرژی: SMART inverter


قدرت پرتاب باد: 16.5m


شبکه پرتاب باد: auto smart sweep


زاویه پرتاب باد عمودی: 180


زاویه پرتاب باد افقی :75


برق مصرفی:220V≈240V


حالات کاربرد:  COOL & HEAT


صدای یونیت داخلی: 30db


صدای یونیت خارجی : 41db


تحمل گرما کمپرسور: 48°⇑


 


امکانات اسپلیت اینورتر ال جی تایتان پلاس 24000

 

سیستم انتی باکتریال               نصب شده


سیستم پلاسما:                        نصب شده


سیستم پایداری دما:                هوشمند


سیستم جذب بو:                       فعال


فیلتر تصفیه هوا:                      دارد


سیستم رطوبت گیر:                  دارد


کارکرد هوشمند:                       فعال


رنگ:                                         سفید


محدوده گارانتی:10سال بین الملل_6سال داخلی(تعویض کمپرسور وسایرلوازم اصلی)



گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677



  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۳
تیر

کولر گازی تراست ورتو اینورتر سرد و گرم BTU/hr 12000

برند تراست دارای مدل‌های متفاوتی از کولرگازی است که یکی از جدیدترین مدل سال 2017 برند Trust، کولر گازی ورتو اینورتر تراست مدل TMINVP-18H410A(G) است و طراحی دستگاه به گونه‌ای است که در دو رنگ مشکی و طلایی در بازار موجود می‌باشد و مناسب مناطقی با دمای 50 درجه سانتی‌گراد و رده انرژی با گرید A++ می‌باشد.


ویژگی‌های اسپلیت تراست ورتو اینورتر (Trust Vertu) مدل TMINVP-12H410A(G)   


مجهز به حال خواب

مجهز به حالت توربو

عملکرد هوشمند با تاریک شدن محیط

مجهز به تکنولوژی Follow me

مجهز به تکنولوژی اسکن نفرات

حداکثر سطح آسایش در سرمایش و گرمایش

فیلتر یون پلاسما (تصفیه هوای محیط)

پایین ترین میزان مصرف برق

پایین ترین سطح صدای دستگاه

مجهز به تکنولوژی Wifi (تنظیم و کنترل به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه

بدون نوسانات درجه حرارات



علت های کار نکردن فن کولر گازی


سوختگی خازن یکی از علل ساده اما مهم در کار نکردن فن کولر گازی می باشد. در صورت هرگونه مشکلی در این قطعه که از طریق پایه های الکتریکی به کمپرسور متصل است، فن کار نخواهد کرد. بررسی خرابی در خازن به کمک یک مولتی متر میسر است.

موتور فن دوال شفت

یکی از علت های کار نکردن فن کولر گازی، می تواند وجود اشکال در موتور فن دوال شفت باشد. در موتور فن گردشی، دو پروانه وجود دارد که هر کدام از آن ها در دو سوی موتور قرار گرفته اند. موتور فن دوال شفت به بیرینگ هایی مجهز هستند که طی گذشت زمان و در استفاده های مکرر، شل، ساییده و یا خمیده می شوند. برای تشخیص خرابی این قسمت، می بایست شفت موتور را بچرخانید و تکان دهید. در صورتی که شفت ها شل بوده و یا در چرخیدن مشکل داشتند، می بایست موتور فن را تعویض نمایید.

موتور فن

وجود ایراد در موتور فن هم می تواند یکی از علل کار نکردن فن کولر گازی باشد. برای بررسی این قسمت می بایست پروانه را با دست بچرخانید. توجه داشته باشید که پروانه باید توانایی آزاد چرخیدن را داشته باشد. در غیر این صورت احتمالا بیرینگ های موتور ساییده شده اند. همانطور که در بالا گفته شد، در صورت ساییده شدن بیرینگ ها، می بایست موتور را تعویض نمایید. اما اگر تیغه ها به راحتی چرخیدند، می بایست جریان برق به موتور فن را مورد بررسی قرار دهید. چنانچه مشکلی در اتصال برق به این قسمت وجود نداشت، احتمال خراب بودن موتور قوت می گیرد که در این حالت می بایست اقدام به تعویض آن نمایید.

بورد رله

این قطعه وظیفه ی تامین ولتاژ تعداد زیادی از اجزای سیستم تهویه مطبوع را تامین می کند که یکی از این قطعات موتور فن می باشد. اگر این قطعه به درستی کار نکند، می تواند به یکی از علل کار نکردن فن کولر گازی تبدیل شود. اما بهتر است قبل از تعویض بورد رله، می بایست ابتدا از سالم بودن سایر قطعات اطمینان حاصل کنید، چرا که اغلب در این مورد دچار اشتباه می شویم. پس پیش از تعویض این قطعه، لازم است تا خازن موتور فن و یا خود فن را مورد بررسی قرار دهید



مزایای استفاده از کولر گازی اسپلیت

اسپلیت نسبت به کولر گازی‌های دیگر و کولر آبی مزایای زیادی  دارد. کولر گازی اسپلیت علاوه بر تنظیم دمای محیط، هوا را نیز با گرفتن بخارهای اضافی، چربی‌های موجود و ریز گردها تصفیه می‌کند. همچنین کولرهای گازی برخلاف کولرهای آبی بوی نامطبوعی از خودشان تولید نمی‌کنند و همین‌طور ظاهر زیبای آن‌ها در درکوراسیون خانه تاثیر می‌گذارد. از طرفی  یکی از چالش افراد در تاسیسات ساختمان، مشکلات شوفاژ یا بخاری‌های خانگی است. استفاده از کولر گازی اسپلیت سرد و گرم این مشکلات افراد را حل می‌کند و دیگر به استفاده از وسایل گرمایشی نیازی نیست. از طرفی هر چند کولر گازی مزایا و فواید زیادی برای افراد دارد اما این نوع کولرها از هزینه زیادی برخوردارند و همین‌طور انرژی برق  بالایی مصرف می‌کنند و معمولا در فضاهای کوچک دمای محیط را به شدت کاهش می‌دهند.


گروه تاسیساتی یزد تهویه در نظر دارد جهت  رفاه حال مشتریان از خدمات  و کارشناسی رایگان و  مشاوره ی رایگان شما را بهره مند سازد 

  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۲
تیر

 ذرات و جرم هایی که در کولرگازی وجود دارد مشکلاتی در کارکرد و راندمان آن ایجاد میکند

یکی از مشکلاتی که این ذرات و جرم‌ها برای کولر گاز به وجود میاورد این است که ذرات محفظه‌های باریک فن را بسته و اجازه پرتاب باد را به کولرگازی نمی‌دهند که در طی چند سال استفاده مطمئناً متوجه ضعیف شدن پرتاب باد کولرگازی خواهید شد و همین امر باعث به هم خوردن سیکل سرمایش کولر شده و در درازمدت مطمئناً به کولرگازی آسیب می‌رساند و هزینه تعمیر آن را چند ده برابر خواهد کرد. پس توصیه می‌شود که هرساله یا حداکثر هر ۲ سال یک‌بار نسبت به سرویس کولرگازی خود اقدام کنید.

راه‌حل مشکل پرتاب دوده و ذرات چربی و کم شدن پرتاب باد کولر گازی

 باید قاب رویی پنل داخلی را بازکنید تا بتوانید به فن دسترسی داشته و با استفاده از یک مسواک یا برس کوچک فن داخلی را تمیز کنید البته حتماً قبل از انجام این کار برق کولر را قطع کنید و مطمئن شوید به پره‌های فن آسیبی نمی‌رسانید. در صورت شکسته شدن این پرها فن از بالانس خارج‌شده و باعث لرزش و تولید صدای شدید خواهد شد که در درازمدت صدمات جدی به کولرگازی وارد می‌کند!


نسل جدید کولر گازی و اسپلیت ها بسیار کم مصرف بوده و دیگر لازم نیست نگران قبض برقتان باشید بلکه می توانید از هوای مطبوع خانه لذت ببرید


در ۱۰ سال گذشته قدم‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری کولرهای گازی برداشته‌شده است. امری که موجب شده به‌جای استاندارد قبلی میزان مصرف انرژی یعنی EER استاندارد جدیدی در این صنعت به نام SEER تعریف شود. این استاندارد جدید روش سنجش میزان بهره‌وری محصولات اینورتر ال‌جی در دنیا را متحول کرده است.

رتبه‌بندی SEER میزان قدرت خنک‌کنندگی کولرگازی را در مقابل دیگر وسایل سرمایشی سنجیده و آن را بر اساس میزان وات بر ساعت محاسبه می‌کند. استاندارد قدیمی EER فقط می‌توانست میزان مصرف انرژی را در یک حالت دمایی بسنجد درحالی‌که در استاندارد SEER می‌تواند انواع حالت‌های دمایی را در طول سال بسنجد و بر اساس آن میزان مصرف انرژی را دقیق‌تر تعیین کند. استاندارد SEER اکنون در کشورهای مختلفی به کار گرفته‌شده و به مشتریان میزان مصرف انرژی دقیق‌تری را نشان می‌دهد. ال‌جی نیز با توجه به تقاضا و استانداردهای بالای کشورهای خاورمیانه از این روش برای سنجش مصرف انرژی محصولات خود بهره می‌برد.

استاندارد نوآورانه SEER و فناوری اینورتر با کاهش مصرف انرژی کاربران، هزینه‌ها و هم‌راستا بودن با اهداف کشور، تحولی در این حوزه به وجود آورده‌اند. برخلاف موتورهای معمولی که به خاطر چرخش مداوم با دور بالا، انرژی زیادی مصرف می‌کنند، موتور اینورتر در کولرگازی ARTCOOL ال‌جی میزان فعالیت کمپرسور را مدیریت کرده و بر اساس میزان دما، سرعت آن را تنظیم می‌کند. امری که باعث می‌شود میزان مصرف انرژی در وسایلی مثل یخچال و کولرگازی که سهمی ۷۰ درصدی در مصرف انرژی کل خانه را دارند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

کمپرسور اینورتر پیشرفته کولرگازی ARTCOOL ال‌جی که مخصوص مناطق گرم طراحی‌شده است، بدون کم کردن قدرت، مصرف انرژی را کم می‌کند. به لطف این فناوری نوآورانه و بی‌نظیر، مصرف‌کنندگان می‌توانند تا ۶۵ درصد بیشتر از مدل‌های معمولی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرده و بدون نگرانی بابت قبض برق، از عملکرد فوق‌العاده و قدرتمند موتور اینورتر لذت ببرند.




جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید

مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۲۰
تیر

اسپلیت (Split) نوعی کولر گازی است که هوای گرم خانه را گرفته و به حالت خنک به داخل برمی گرداند این کار تا جایی اتفاق می افتد که ترموستات به دمای دلخواه برسد. کولر در واقع همانند یخچالی است که محفظه عایق ندارد. مایع مبرد مانند فرئون گرما را گرفته بخار می شود و محیط را خنک می کند. در کولرها دستگاهی که مبرد را بخار می کند همانند یخچال است.

واحدهای تهویه هوا، پیاده سازی یک سیستم سرمایش کامل در فضای کوچک است. اجزای تشکیل دهنده این سیستم شامل:

• کمپرسور 

• شیر انبساط 

• کویل گرم و سرد 

• 2 فن 

• واحد کنترل

فناوری ویندفری یا همان بدون باد سامسونگ یکی از مشکلات همیشگی کاربران خانگی با کولرهای گازی یعنی وزش مستقیم باد را به‌خوبی حل کرده است. این فناوری به ویژگی سرمایش سریع (Fast Cooling) مجهز می باشد و در زمان بسیار کمی دمای محیط را به دمای مورد نظر کاربر می‌رساند، سپس تکنولوژی ویندفری فعال شده و بدون پرتاب مستقیم باد دمای محیط را خنک نگه می‌دارد. تکنولوژی ویندفری به این صورت عمل می‌کند که وزش باد با کمک 21 هزار حفره موجود روی بدنه کولر هوای سرد به صورت کاملا آرام از کولر خارج می‌شود و برای حس کردن این نسیم فوق آرام باید به دستگاه بسیار نزدیک شوید.

.نکات نگهداری کولر گازی اسپلیت :


1- نصب دستگاه بیرونی در اطراف مولده های حرارتی و دودکش اشتباه است ؛ زیرا باعث افت راندمان و خرابی دستگاه خواهد شد.


2- دستگاه داخلی را در سطحی درست و تراز نصب فرمایید. عدم نصب صحیح ممکن است موجب توزیع نا مناسب مبرد در کویل دستگاه و همچنین تخلیه نا مناسب آب تقطیر شده و آب از قسمت های دیگر چکه نماید.


3- دستگاه های داخلی سقفی باید در فاصله مناسب از سطح زمین نصب شود در غیر این صورت ، توزیع و پرتاب هوا به صورت مناسب نبوده و سرمایش یا گرمایش به صورت صحیح انجام نخواهد شد.


4-دما را به صورت مناسب تنظیم نمایید در غیر این صورت موجب استهلاک زودرس دستگاه خواهد شد.


5- دستگاه های داخلی اسپلیت را در معرض هوای گرم و مرطوب محیط بیرون نصب نکنید ؛ چرا که موجب از دست دادن سرمایش و تقطیر رطوبت و در نتیجه جمع شدن آب در اطراف دستگاه می شود. همچنین از ورود هوای محیط به داخل اتاق و خروج هوای اتاق به بیرون در طولانی مدت جلوگیری نمایید ؛ چرا که بازده سیستم را به شدت کاهش می دهد.



جهت کسب اطلاعات بیشت با گروه تاسیساتی یزد تهویه تماس حاصل فرمائید




مشاور فروش:09175956588  پناهی     


  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4


     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1


 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۱۹
تیر

روش محاسبه میزان بازدهی دستگاه‌ها (سرمایش و گرمایش)


شاخص Energy Efficiency Ratio که به صورت مخفّف با EER نمایش داده می شود و به معنی نسبت تاثیر انرژی می باشد، شاخصی است جهت تعیین ضریب بهینه میزان مصرف انرژی در قالب واحد BTU (برگرفته از British Thermal Unit)؛ در واقع نسبت میزان ظرفیّت سرمایش یک دستگاه کولر گازی (BTU) به میزان مصرف آن (Watt) در زمان یک ساعت، میزان EER دستگاه را مشخّص می کند که در محاسبات سازمان استاندارد ایران، بخش بر عدد ثابت 3.412 می گردد


روش اول:


(بازدهی در گرمایش) COP = وات ظرفیت گرمایش / وات مصرفی (آمپر * ۲۲۰)

(بازدهی در سرمایش) EER = وات ظرفیت سرمایش / وات مصرفی (آمپر * ۲۲۰)


روش دوم:


(بازدهی در گرمایش) COP = ظرفیت گرمایش BTU/ وات مصرفی (آمپر * ۲۲۰) / ۳٫۴۱۲

(بازدهی در سرمایش) EER = ظرفیت گرمایش BTU/ وات مصرفی (آمپر * ۲۲۰) / ۳٫۴۱۲


به عنوان مثال روش محاسبه بازدهی انرژی (حالت سرمایش) یک دستگاه کولر گازی با ظرفیت ۹۰۰۰ به شرح زیر است:

(بازدهی در سرمایش) EER:

۹۰۰۰ / ۸۰۹ /۳٫۴۱۲=۳٫۲۶



نسبت بازده انرژی فصلی (SEER) : Seasonal Energy Efficiency Ratio


نسبت بازده انرژی فصلی  برای یک واحد خنک کننده خاص برابر است با نسبت ظرفیت سرمایشی بر حسب  BTU/yearبه مجموع انرژی الکتریکی ورودی بر حسب (W) در همان بازه زمانی.


رابطه SEER  و EER با یکدیگر:


نسبت بازدهی فصلی انرژی بعدی مشابه بازدهی انرژی دارد با این تفاوت که بازدهی فصلی انرژی برای یک سال با شرایط نمونه هوای بیرون و داخل محاسبه می شود در حالی که نسبت بازدهی انرژی برای بازه ای معلوم چند ساعته محاسبه می شود.


نسبت بازدهی انرژی فصلی (SEER) در آزمون استاندارد ARI محاسبه می شود.چرخه معلوم روشن/خاموش ، بهترین رفتار دستگاه خنک کننده را نشان می دهد در حالیکه حالت تمام روشن که در محاسبه نسبت بازدهی انرژی (EER) به کار می آید با کارکرد معمول فاصله بیشتری دارد.


برای سیستم خنک کاری مرکزی مسکونی می توان با رابطه تقریبی زیر SEER  را به  EER مربوط نمود:


EER = 1.12 × SEER – ۰.۰۲ × SEER۲


  مشاور فروش:09175956588  پناهی     




  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4




     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1




 شماره ثابت خدمات     07138380677



  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۱۸
تیر


 کولر گازی سامسونگ، از بهترین برندهای کولر گازی در ایران محسوب می شود. کولرهای گازی این کمپانی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، تا به امروز توانسته است این کولرها را در صدر جدول پرفروش ترین محصولات سیستم تهویه مطبوع قرار دهد.

ضمن آنکه می توانیم برند سامسونگ را از جمله ی قابل اعتمادترین برندهای تولید کننده در ایران بنامیم که با گارانتی و خدمات پس از فروش خود تا به امروز توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. بی تردید یکی از پیشنهادات برای خرید از میان بهترین برندهای کولر گازی و اسپلیت ، از برند معتبر سامسونگ خواهد بود



کولر گازی سامسونگ 18000 مدل AS185EWH 

SPLIT AIR CONDITIONER SAMSUNG AS185EWH

اسپلیت 18000 سامسونگ AS185EWH ساخت کشور مالزی است . از کارایی ها و سیستمهای اصلی دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

• کنترل عملیات دیجیتال و نشانگر دما

• فیلتر تصفیه هوای FULL HD

• سرعت خنک کنندگی بالا

• راه اندازی مجدد اتوماتیک

• رطوبت گیر قوی و حالت خواب

• آنتی باکتریال و دارای سیستم محافظتی DOCTOR OF VIRUS

• دارای SMART SAVER برای حداقل رسانیدن مصرف برق

• سیستم توربو برای افزایش فاصله پرتاب باد

• تمیز کننده اتوماتیک

کولر گازی سامسونگ 18 هزار مدل AS185EWH

اسپلیت سامسونگ AS185EWH دارای سیستم تصویه هوای مناسبی است که قادر است تمام ذرات و آلودگیهای موجود و معلق در هوا را تصفیه کرده و از بین ببرد و رسوبات و باکتریهای موجود در دستگاه را به صورت کاملا اتوماتیک دفع کند . این کولر گازی دارای پرتاب باد بسیار بالایی است که نسبت به سایز دستگاه بسیار بالاتر است و این به کمک بولیور قدرتمند دستگاه امکان پذیر گشته است .

این اسپلیت سامسونگ همچنین دارای سیستم اسمارت سیور است که با هماهنگی بین هوای محیط و دستگاه کمترین میزان مصرف برق را به ارمغان می آورد .



  مشاور فروش:09175956588  پناهی     

  آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,شروبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز
۱۷
تیر

شرکت یزد تهویه با هدف ارائه ی جدیدترین و با کیفیت ترین مدلهای کولرگازی اسپلیت آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد


کولرگازی 30 هزار اوجنرال O'GENERAL Split ASG30R

کولر گازی 12000 ال جی مدل AK-12JIT

کولر گازی جنرال لبخندی GENERAL GNR-30GWN


کولرگازی گری24000 GREE SPLIT GWH24PD

کولرگازی اوجنرال 18000 OGENERAL SPLET

کولرگازی سرد اجنرال 30000 OGENERAL SPLET

کولرگازی پیستونی گری 36000 GREE SPLIT

کولرگازی اینورتر گری 12000 GREE SPLIT

کولرگازی اینورتر گری 18000 GREE SPLIT

کولرگازی تروپیکال ال جی 26000 LG SPLIT AK-26JJT

 

کولرگازی اینورتر ال جی 18000 LG SPLIT NT187SK3



مدیریت: 09174935800 آقای عظیمی - 00 091773758    آقای فلاح زاده  

      آدرس:شعبه1-چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی,ساختمان نبش کوچه, طبقه 2 واحد 4

     شعبه2-بلوار صنایع,بعد از شهرک آرین به سمت گلستان,روبه رو شیمی گیاه بعد از کوچه 28 دکتر حسابی نبش کوچه 28/1

 شماره ثابت خدمات     07138380677


  • انواع کولرگازی اسپلیت در شیراز